Hodnocení obchodu
Tento obchod doporučuji všem.
GP
Gabriela Polláková
AK
Andrea Kosinská
Jsem spokojena.
DH
Daniel Heger
Spokojenost, objednavka pripravena k osobnimu odberu a dohoda na teminu vyzvednuti.
Moje zkušenost s internetovým nákupem proteinových tyčinek od Levram Gym&Shop byla naprosto bezchybná a příjemná. Ráda bych se podělila o svůj dojem. Webová stránka obchodu je přehledná a snadno se v ní orientuje. Proces výběru proteinových tyčinek byl velmi jednoduchý díky detailním popisům produktů a přehledným fotografiím. Nabídka je široká a zahrnuje mnoho různých příchutí i značek, což mi umožnilo vybrat přesně to, co mi nejvíce vyhovuje. Objednávka byla vyřízena velmi rychle. Ihned po jejím dokončení jsem obdržela potvrzovací e-mail s podrobnostmi o objednávce a následně i informace o odeslání balíčku. Doručení bylo bleskové a zboží dorazilo ve výborném stavu, pečlivě zabalené. Co se týče samotných proteinových tyčinek, jejich kvalita mě velmi potěšila. Chuť byla skvělá a složení odpovídalo popisu na webu. ´ Celkově jsem s nákupem proteinových tyčinek od Levram Gym&Shop nadmíru spokojená. Jejich profesionální přístup a kvalitní produkty mě přesvědčily, že se na tento obchod mohu spolehnout. Určitě se sem budu vracet i pro další nákupy a ráda doporučuji Levram Gym&Shop všem, kteří hledají spolehlivý internetový obchod s fitness produkty.
Super ceny
PV
Petr Vojtěchovský
MP
Martina Pacovská
Nedávno jsem nakoupila v Levram Gym & Shop a musím vyjádřit svou naprostou spokojenost. Komunikace s obchodem byla výjimečná – rychlá, přátelská a efektivní. Objednala jsem si proteinové tyčinky a byly naprosto skvělé, chutné a kvalitní. Oceňuji také rychlost doručení a profesionální přístup týmu. Tento obchod vřele doporučuji všem, kteří hledají kvalitní produkty a vynikající zákaznický servis.
Mgr. Martina Pacovská
Doporučuji! Přestože jsem v objednávce řešila malý zádrhel, vše bylo vyřešeno obratem a k mé maximální spokojenosti. Neváhejte a nakupujte :)
Produkty jsem si přišla vyzvednut až po delší době, email o připravené objednávce mi zapadnul mezi ostatní. I tak byl balík s produkty pořád k dispozici. Děkuji.
17.5. vytvořená objednávka, dnes 4.6. dosud nedodáno.
Mailem jsem urgovala 1.6. odpověď žádná
Osobně upřednostňují obchody kde se zboží objedná dopoledne a odpoledne je odesláno. To tady nefunguje , Škoda
(Administrátor)
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění s doručením vaší objednávky. Z informací, které máme k dispozici, vyplývá následující:
Vaši objednávku jste zadal 27.5.2024 v 19:41 večer. Platbu jsme obdrželi následující den, tedy 28.5.2024, až v 16:25 odpoledne. V tu dobu již bohužel nebylo možné objednávku zabalit a předat dopravci PPL, jelikož svoz zásilek probíhá vždy nejpozději do 13:00.
Z tohoto důvodu byla vaše objednávka zpracována a expedována až následující pracovní den, společně s ostatními objednávkami. Dle našeho systému byla zásilka předána dopravci PPL dne 31.5.2024.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a zdržení. Pokud byste měl jakékoliv další dotazy nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem,
Váš zákaznický servis
OK....
(Administrátor)
Děkujeme za Vaši recenzi, velmi si jí vážíme. V letošním roce jsme již úspěšně vyřídili 2329 objednávek a jsme vděčni za každou pozitivní zpětnou vazbu. Bohužel se nám dostává především negativních recenzí, kterých bylo letos pouze 8 z celkového počtu 2329 vyřízených objednávek. Domníváme se, že tento poměr je skvělý a svědčí o vysoké kvalitě našich služeb. Ještě jednou děkujeme za Vaši podporu a těšíme se na další spolupráci.
Objednala jsem a zaplatila zboží, které nebylo odesláno a peníze nebyly vráceny! Psala jsem mail, volala majitelovi, který slíbil vrácení penez. Nemám ani peníze, ani zboží…
(Administrátor)
Hezké dobré ráno,
děkuji za Vaši recenzi a rád bych se k ní vyjádřil. Naše společnost s Vámi vždy komunikovala a snažila se Váš problém vyřešit. Dne 27.05.2024 jste nám zaslala QR kód pro platbu za nedodané zboží - AllTest - Test k detekci správné funkčnosti štítné žlázy. Bohužel Vám tento produkt nedošel z důvodu poškození zásilky přepravní společností, za což se omlouváme.
Je nám líto, že patříte mezi zákazníky, kteří nebyli zcela spokojeni s naší službou. Letos jsme úspěšně vyřídili již 2213 objednávek a většina našich klientů je s našimi službami a komunikací nadmíru spokojena, což se odráží v jejich kladných recenzích. Bohužel se však někdy stane, že se vyskytne problém, který není naší přímou chybou, jako tomu bylo i ve Vašem případě.
Rádi bychom Vás ujistili, že děláme vše pro to, abychom našim zákazníkům poskytovali ty nejlepší služby a řešili případné problémy k jejich spokojenosti. Budeme rádi, když nám dáte další příležitost prokázat kvalitu našich služeb.
Byť jsem nakupoval poprvé, LevramShop mne mile překvapil. Objednávka byla vychystána rychle, přišly mi maily o stavu (přijetí, zpracování, balení, připraveno k výdeji). Na dané adrese vyzvednutí bez problémů. Křehké zboží bylo zabaleno v bublinkách, zbytek uložen v krabici aby se nemohl hýbat. Obchod doporučuji!
Po dlouhé době jsem se těšil až mi přijde výzva na hodnocení od heureky, protože to co předvádí tento e-shop mi bohužel hlava nebere. Zoufalá komunikace, napíšete na chatu a vidíte tam info, odpovídáme okamžitě => odpověď druhý den ráno. Asi ještě pochopím, ne všichni mají zmáklou zákaznickou podporu. Ale co je nejsmutnější: - e-shop se prezentuje rychlým dodáním (konkrétně v USP - Rychlá expedice, vše zboží skladem) => objednával jsem v pondělí 6. 5. 2024 a doposud má objednávka nebyla ani vyexpedována (platil jsem kartou) - po téměř 4 dnech mi přišel e-mail se snahou o vtip, že mou objendávku evidují a že jim může trvat až tři dny expedice, no 3 dny jsou pryč a objednávka vyexpedována nebyla TOTO BYL MŮJ PRVNÍ A POSLEDNÍ NÁKUP !!! A budu jen doufat, že mi objednávka někdy dorazí.